مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:نیرو‌های راهداری برای انجام عملیات با آمادگی کامل در راهدارخانه‌ها مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  گفت: نیرو‌های راهداری برای انجام عملیات و استفاده از امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی  با آمادگی کامل در راهدارخانه‌ها مستقر هستند.

او  با اشاره به فعالیت شبانه روزی گشت‌های راهداری در سراسر محور‌های مواصلاتی استان افزود: راهداران برای خدمات رسانی به هموطنان عزیز با نصب علائم ایمنی، تجهیز و تعمیر جاده‌ها  سعی در بالا بردن کیفیت سفر در محور‌های مواصلاتی را دارند.

کرمی بیان کرد: امیدواریم رانندگان با رعایت نکات لازم و توجه به توصیه‌های نیرو‌های راهداری، سفری ایمن را در جاده‌های استان داشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به جابجایی بیش از ۸۸۴ هزار مسافر از سوی ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در قالب بیش از ۱۱۲ هزار و ۵۰۰ سفرگفت: امسال ۶۰ هزارو ۸۴۲ تن تناژ آسفالت برای روکش ۴۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مصرف شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.