نیرو‌های بسیج مردمی عراق ۳ مخفیگاه داعش در صحرای الانبار عراق حاوی بمب‌های دستی و کمربند‌های انفجاری و دست‌کم ۱۳۰ راکت و موشک در جنوب غرب کرکوک را کشف کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، قاسم مصلح، فرمانده عملیات سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در استان الانبار اعلام کرد اهداف منحصر به فردی طی دومین روز از عملیات الفتح المبین در بخش‌هایی از صحرای غربی الانبار تحقق یافت.

فرمانده عملیات الحشد الشعبی افزود روز گذشته (دوشنبه) ۳ مخفیگاه داعش پیدا شد، ۲ تروریست تحت تعقیب دستگیر شدند و مقادیری تجهیزات و پلاک‌های خودرو و اسناد هویتی هم از تروریست‌ها به دست آمد.


بیشتر بخوانید:


قاسم مصلح گفت: در این عملیات همچنین چندین بمب دستی و کمربند‌های انفجاری آماده انفجار و مقادیر زیادی سوخت کشف شد و نیرو‌های دلیر الحشد الشعبی توانستند این مواد خطرناک را ضبط کنند؛ عملیات تا ایجاد امنیت کامل در غرب استان الانبار و از بین بردن هسته‌های خفته تروریستی ادامه دارد.

این در حالی است که نیرو‌های تیپ ۵۶ الحشد الشعبی ۱۳۰ راکت از جمله ۶۰ راکت کاتیوشا متعلق به تروریست‌های داعش را در جنوب غرب کرکوک کشف و ضبط کردند.

این نیرو‌ها طی یک عملیات امنیتی در نزدیکی روستای الضفاف در جنوب غرب کرکوک یک انبار مهمات از بقایای داعش را توقیف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار