استاندار کرمان گفت: مهم‌ترین برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه ۳۱ شهریور است که ضمن تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، ارتباط تصویری با رهبری برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان  امروز در شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مهم ترین برنامه هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه ۳۱ شهریور ماه است که به صورت کشوری خواهد بود و ضمن تجلیل از جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برقرار می شود  و استماع بیانات و رهنمود‌های ایشان را داریم.

او افزود: در این هفته نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در محل موزه دفاع مقدس با مسئولیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان دایر می‌شود و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز با توجه به تجهیزات و امکانات گسترده‌ای که دارد، نمایشگاهی در هوانیروز برپا می‌کند که امکان بازدید برای افراد فراهم می‌ شود. 

فدائی بیان کرد: کمیته آموزش و پژوهش ستاد به منظور گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌هایی با هدف شهادت‌ پروری و آمادگی فرزندان این سرزمین برای دفاع از میهن تدوین خواهد کرد.

۹۶ برنامه برای چهل سالگی انقلاب در کرمان 

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه در مجموع ۹۶ برنامه برای چهل سالگی دفاع مقدس در استان کرمان تدارک دیده شده است، گفت: شب ۳۱ شهریور ماه ندای الله اکبر از موزه دفاع مقدس بلند خواهد شد و ارتباط مستقیمی با گلزار شهدا و مزار شهید قاسم سلیمانی برقرار و به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

او همچنین پیشنهاد بازدید مسئولان عالی‌ رتبه استان از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس استان را داد و افزود: رژه موتوری مجموعه بسیج، صبح روز ۳۱ شهریور ماه از محل بیت‌الزهرا (س) تا گلزار شهدا برگزار می‌شود.

مهدوی فرد بیان کرد: ویژه برنامه کشوری ۳۱ شهریور ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از ساعت ۸ تا ۱۲ همزمان با سراسر کشور خواهد بود.

او  با اشاره به ارتباط ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در روز ۳۱ شهریور افزود: در این ارتباط به صورت نمادین از جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس هر استان تجلیل می شود و سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان در حال آماده‌سازی برای برقراری این ارتباط است.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار