کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه از امروز کاهش دما در استان کرمان شروع می‌شود، گفت: تا روز‌های پایانی هفته، بین یک تا ۳ درجه کاهش دما داریم.

فهیمه راستی، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه از امروز کاهش دما در استان شروع می‌شود، گفت: تا روز‌های پایانی هفته، بین یک تا ۳ درجه کاهش دما داریم.

او بابیان اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است، افزود: امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گردو خاک در شرق و شمال شرق استان کرمان پدیده غالب است.

راستی بیان کرد: شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان و فهرج بیشتر است.

او با اعلام اینکه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست، بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های شرقی و شمال شرق استان را دارند با احتیاط برانند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: وزش باد و گرد و خاک در این مناطق تا روز سه شنبه وجود دارد.

او افزود: در حالی که کهنوج در در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۴ درجه‌ سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته است، لاله زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است.

راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۳ درجه‌ سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار