رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی (تردد و توقف) در شهر کرمانشاه به خاطر برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ فضل الله شیری  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: محدودیت ترافیکی شهر کرمانشاه از ساعت ۱۵ امروز (جمعه - ۲۱ شهریور) تا اطلاع ثانوی و در حد فاصل میدان فرمانداری تا تقاطع دادگستری در هردو مسیر رفت و برگشت اعمال می‌شود.

او  ادامه داد: همچنین در مسیر‌های بلوار شهید بهشتی - بلوار باریکه و خیابان باغ نی به شمت میدان فرمانداری نیز شاهد محدودیت‌های تردد و توقف خواهیم بود.

سرهنگ شیری همچنین با اشاره به محدودیت تردد در کلیه معابر فرعی منتهی به بلوار فرمانداری از تقاطع دادگستری، گفت: علت این محدودیت‌ها انتقال صندوق‌های اخذ رای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری کرمانشاه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآوری کرد: این محدودیت به صورت مقطعی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو نیز که قرار است انتخابات در آن‌ها برگزار شود، اعمال می‌شود.

او یادآوری کرد: از ساعت ۱۱ ظهر نیز محدودیت ترافیکی در طول خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه نواب تا پایان مراسم نماز جمعه اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.