معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از آمادگی پلیس راهور این استان برای پوشش ترافیکی مسیر‌های منتهی به شعب اخذ رای خبر داد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیومرث غلامی امعاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی فردا در استان کرمانشاه در دو زمان مختلف خبر داد.

او گفت : محدودیت اول پلیس راهور استان از ساعت ۱۱ صبح در مسیر‌های منتهی به محل برگزاری نماز جمعه در تمامی شهر‌های استان اعمال می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، این محدودیت ترافیکی در شهر کرمانشاه را از میدان آزادی تا سرراه نواب و تمامی معابر فرعی که منتهی به خیابان مدرس می‌شوند، عنوان کرد.

او محدودیت دوم ترافیکی را مختص زمان برگشت صندوق‌های اخذ رای به فرمانداری و بخشداری‌های تابع استان اعلام و گفت: فردا (دوم اسفندماه) از ساعت ۱۸ از مسیر‌های منتهی به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

غلامی گفت: در شهر کرمانشاه در بلوار فرمانداری حدفاصل میدان فرمانداری تا تقاطع دادگستری، حتی در معابری که ورودی به سمت میدان فرمانداری دارند از جمله بلوار شهید بهشتی به میدان فرمانداری، بلوار شهید بهشتی به تقاطع دادگستری، بلوار راهنمایی و رانندگی به میدان فرمانداری و خیابان باغ‌نی به میدان فرمانداری مشمول این محدودیت تردد خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.