نمکی وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با پیشنهاد بازوند استاندار کرمانشاه مبنی بر اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر‌های مبداء و کانون‌های کرونا موافقت کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلسه ویدئو کنفرانس وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور امروز پنج شنبه (٢٢ اسفندماه) به منظور بررسی اقدامات انجام شده در راستای مقابله و مبارزه با شیوع کرونا ویروس در استان‌ها برگزار شد.

نمکی وزیر بهداشت و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در این جلسه از اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه تشکر و با پیشنهاد  بازوند استاندار کرمانشاه مبنی بر اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر‌های مبداء و کانون‌های کرونا موافقت کرد و این پیشنهاد روز شنبه در ستاد ملی مصوب و ابلاغ خواهد شد و اجازه خروج شهروندان را از شهر‌های مبداء نخواهیم داد.

رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا به پیش بینی‌های انجام شده برای تأمین دارو خبر داد و تأکید کرد: دارو‌های مورد نیاز را پیش بینی کرده ایم و کمبود دارو نداریم و نخواهیم داشت.

 بازوند استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد می‌کنیم در دستورالعملی محدودیت مسافران را از شهر مبداء و به ویژه کانون‌های کرونا اعمال و اجازه خروج و حرکت به سمت دیگر استان‌ها داده نشود.

بازوند در ادامه از زحمات، ایثار و تلاش جامعه پزشکی و پرستاری کشور تشکر کرد و اظهار داشت: دلسوزان و تلاشگران عرصه خدمت رسانی در استان کرمانشاه نیز بسیار فعال و موثر کار کرده اند و زحمات این عزیزتن شایسته تقدیر است.

او افزود: راه اندازی استودیو سلامت برای گسترش آموزش و اطلاع رسانی شفاف و آنلاین سبب مشارکت بیشتر مردم شد و به عنوان یک تجربه موفق به دیگر استان‌ها نیز پیشنهاد می‌شود.

استاندار کرمانشاه از همراهی و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی برای پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه نقشه راه پیشگیری و مقابله با کرونا و وظایف دستگاه‌های اجرایی در استان مشخص و تدوین شده و امیدواریم با مشارکت مردم این اقدامات سبب کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری شود.

مقام ارشد استان از تلاش و همکاری موثر نهاد‌های نظامی و انتظامی، سازمان‌های مردم نهاد، نیرو‌های جهادی، اصناف و بازاریان نیز تشکر و گفت: هم اکنون ١٠ واحد صنعتی در کرمانشاه با تغییر خط تولید در حال تولید و تأمین اقلام بهداشتی، ضدعفونی دست و سطوح در استان هستد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.