شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هندیجان اعلام کرد: تجمع اعتراضی مردم مومن این شهرستان در پی اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هندیجان و ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند تجمع اعتراضی مردم مومن هندیجان در پی اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) فردا جمعه ۲۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ

السلام علیک یا رسول الله / السلام علیک یا سَیِّدُ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ / السلام علیک یا سید الْأَنْبِیَاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ

در پی توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) و حمایت مکرون از این اقدام شوم به بهانه آزادی بیان، مردم انقلابی و مسلمان هندیجان با تجمع اعتراضی خود در روز جمعه ۹۹/۶/۲۱ و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ضمن اعلام انزجار از این اقدام بی شرمانه، با شعار‌های کوبنده خود دولت فرانسه و توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان (ص) و قرآن کریم را محکوم می‌کنند.

بدون شک این اقدام نشانه درماندگی و ضعف آن‌ها است و یقینا نتیجه اقدامات موهن آن‌ها دامنگیرشان خواهد شد. بدین وسیله از آحاد مردم و اقشار مختلف جهت حضور در این تجمع دعوت به عمل می‌آید.

وعده ما: جمعه پس از اقامه نماز جمعه در مصلی نماز جمعه و مسجد جامع هندیجان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.