جهانگیری توهین یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) را نشان دهنده واهمه دشمنان از اسلام ناب محمدی دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: توهین نشریه فرانسوی "شرلی ابدو" به ساحت پیامبر اعظم (ص) و ارزش‌های اسلامی را محکوم کرده و آن را نشان دهنده واهمه آن‌ها از اسلام ناب محمدی می‌دانیم.

او افزود: اقدام موهن این نشریه فرانسوی در باز نشر کاریکاتور اهانت آمیز نسبت به ساحت پیامبر رحمت و الگوی بزرگ انسانیت حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم، قلوب صد‌ها میلیون انسان را جریحه‌دار کرد و سبب نقض آشکار عقیده و حق آزادی دین شد.

جهانگیری اظهار داشت: این اقدام افراد مدعی نشان دهنده دروغ بودن شعار‌های نخ نما شده، ضعف و ناتوانی آن‌ها در برابر عظمت اسلام و ارزش‌های اسلامی است و بی شک این اهانت نه تنها حقارت خودشان را نشان داد، بلکه جلوه‌ای دیگر از اسلام هراسی دشمنان اسلام و استکبار جهانی را به نمایش گذاشت.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه جهان اسلام این اقدام بی شرمنانه دشمنان اسلام را محکوم کرده و از اهانت وقیحانه آن‌ها اعلام انزجار می‌کنیم تصریح کرد: به همین منظور تجمع اعتراض آمیز مردم این شهرستان نیز طی فردا، جمعه ۲۱ شهریورماه پس از نماز جمعه در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیلی
۱۸:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام ومهر.
به حضرت رب العالمین قسم
اگر بزرگان دین اجازه بدهند این جانب حاضرم که ریشه ای گستاخان وحرام لقمه هارا که دین خدا ورسول خدا توهین میکنند یکی یکی شان را جوری به سزای اعمالشان برسانم که دوباره کسی دوباره جرأت نکند به هیچ دین واینی وپیامبری درتمام جهان توهین کنند.
ودرس عبرتی باشد برای تمام ملحدینی که به ادیان الهی توهین میکنند.