مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، گفت: حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش در امر ایاب و ذهاب آنان در مسیر خانه و مدرسه است.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهوازدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات سرویس دانش آموزی و افزایش رضایتمندی والدین در شرایط خاص کرونا ویروس، جلسه توجیهی پیمانکاران سرویس مدارس با حضور کلیه پیمانکاران در سالن دریساوی برگزار شد.

او افزود: رسالت آموزش و پرورش ناحیه ۴ در ساماندهی ایاب و ذهاب دانش آموزان، با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا وکمک به انتقال و ایجاد آرامش به خانواده‌ها بسیار مهم است.

معتوکی با بیان اینکه مراکز بهداشت، نیروی انتظامی و هلال احمر آموزش‌های لازم را به رانندگان معرفی شده به مدارس خواهند داد، تصریح کرد: نظارت وکنترل سرویس‌های ایاب و ذهاب با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی، بهداشت و مدیران مدارس ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: حفظ سلامت دانش آموزان اولویت اول آموزش و پرورش در امر ایاب و ذهاب آنان در مسیر خانه و مدرسه است و با توجه به ارزیابی و نظر سنجی به عمل آمده و شرایط خاص سال تحصیلی جدید انتخاب پیمانکاران سرویس مدارس لحاظ شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.