رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بوبراحمد گفت: تجمع اعتراضی مردم یاسوج در واکنش به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم (ص)، امروز مقابل مصلی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز پنج شنبه بیستم شهریورماه همزمان با سراسر کشور مردم یاسوج نیز در پی‌ اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) تجمع اعتراض آمیز برگزار می‌کنند.
 
حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بوبراحمد با بیان اینکه اهانت بی شرمانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) توهین به عقاید و مقدسات یک میلیارد مسلمان در جهان است، گفت: این اقدام نشانه کینه و دشمنی غرب با اسلام و مسلمانان است و کشورهای اسلامی باید این اقدام را محکوم کنند.

او افزود: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح در مقابل مصلی شهر یاسوج با حضور گروه های مختلف مردم و مسئولان استان و همچنین با رعایت تمامی نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
 
گفتنی است استفاده از ماسک برای شرکت کنندگان در این تجمع الزامی است.
 
نشریه فرانسوی «شارلی‌ ابدو» Charlie Hebdo اخیراً در اقدامی گستاخانه کاریکاتورهای جنجالی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) را بازنشر کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.