مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری کرمان گفت:ما مشکلات و کمبود‌های زیادی در آموزش مجازی داریم و این کمبود‌ها باید با تولید محتوای بیشتر جبران شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،درجلسه ستاد خانواده و فضای مجازی استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، فاطمه‌السادات حسینی مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری کرمان گفت: یکی از دغدغه‌هایی که همه ما در این روز‌های کرونایی داریم بحث آموزش در فضای مجازی ومدیریت آن است که باید با نگاه انقلابی و ارزشی در این فضا تولید محتوا داشته باشیم.

اوافزود:ما مشکلات و کمبود‌های زیادی در آموزش مجازی داریم و این کمبود‌ها باید با تولید محتوای بیشتر جبران شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان داشت: طرح سمافضا مخفف ساماندهی محتوای آموزش مجازی در استان کرمان تدوین شده است.

حسینی با بیان اینکه این طرح یک نقشه راه برای دستگاه‌های عضو ستاد خانواده و فضای مجازی است تصریح کرد: از کارشناسان که با آسیب‌ها و مشکلات  روبه رو هستند، اساتیدی که می‌توانند در این مسیر مارا کمک کنندو افراد صاحب نظر دعوت می‌شود تا با هم اندیشی در تولید محتوا برای خانواده‌های انقلاب اسلامی همکاری کنند.

اوافزود: در حال حاضر ۱۰ دستگاه استان برای همکاری و مشارکت در اجرای طرح  سمافضا اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: هیات اندیشه‌ورز برای اجرای هر چه بهتر این طرح در استان تشکیل می‌شودو نیاز است برای اجرای کامل و بهتر طرح رسانه‌ها همکاری خوبی داشته باشند.

حسینی با اشاره به اینکه امروز ارتقای مهارت بانوان در تربیت فرزندان یک اصل است و خانواده‌های ما مهارت زندگی و ارتباط‌گیری با یکدیگر را ندارند ، تاییدکرد: زبان تبیین اهداف در ارتباط با فضای مجازی باید نیازسنجی شده و متناسب با ذائقه مخاطب ما باشد.

او افزود: دشمن برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی برای انحراف و به فساد کشیدن فرزندان ما طراحی کرده است و باید هوشیار باشیم وبرای اثرگذاری هر برنامه‌ای باید از خودمان آغاز کنیم و در مرحله اول رفتار خود را درست کنیم و ببینیم چقدر پیام‌های عاشورایی بر ما اثر گذاشته و ارتباط ما با خدا چگونه است.

حسینی بیان داشت: اگر نتوانیم از مکتب و آموزه‌های دینی غنی که داریم تولید محتوا کرده و بهره بگیریم قطعا در آینده آسیب بسیار زیادی می‌بینیم.

او افزود: فضای مجازی در خانه‌های همه ما وجود دارد و آسیب‌های این فضا خانواده‌های همه ما را تهدید می‌کند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.