مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری چهارمین سوگواره استانی عکس قاب محرم به میزبانی بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: چهارمین سوگواره استانی عکس قاب محرم در بخش‌های عکس حرفه ای، عکس با تلفن همراه و فیلم کوتاه و با موضوعات رویداد‌های مرتبط با ایام محرم و بخش ویژه محرم در خانه برگزار می‌شود.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های عکس حرفه‌ای و تلفن همراه حداکثر ۵ عکس با فرمت JPEG و در بخش فیلم، ۲ فیلم با حداکثر زمان ۳ دقیقه به دبیرخانه سوگواره به شماره ۰۹۱۶۹۵۳۸۵۴۴ در پیام رسان واتساپ یا ایتا ارسال کنند.

جوروند مهلت ارسال آثار را ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه سوگواره واقع در بلوار آیت الله طالقانی روبروی پارک خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) مراجعه و یا با تلفن‌های ۰۹۱۶۶۱۷۴۵۶۱ و ۵۲۲۳۵۲۰۶ تماس حاصل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: آثار برگزیده هر بخش پس از داوری به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) به نشانی anjoman_aks_bik به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.