سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از برگزاری مسابقات مختلف هنری به صورت مجازی در بین هنرمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: انجمن‌های هنری شهرستان به همراه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با هدف پر کردن اوقات فراغت در ایام قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقات مختلف هنری شامل نمایشنامه نویسی، خوشنویسی، فیلم و عکس و داستان نویسی کرده اند.

او با اشاره به مسابقه داستان کوتاه که توسط انجمن نویسندگان شهرستان شوش با همکاری این اداره برگزار شده، افزود: اثر ارسالی باید در قالب داستان کوتاه باشد و دبیرخانه مسابقه از پذیرش داستانک، داستان بلند، رمان و ... معذور است.

ذاکری با بیان اینکه این مسابقه ویژه شهروندان شوش دانیال است، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۰۲۹۵۷۶۰۴ ارسال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش به مسابقه عکس مردمی با موضوع کرونا و قرنطینه خانگی اشاره و تصریح کرد: این مسابقه به همت انجمن فیلم و عکس این اداره با همکاری فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شوش برگزار شده و علاقه مندان می‌توانند هرگونه عکس با موضوع کرونا ویروس و بهداشت فردی را بدون محدودیت سنی به شماره ۰۹۳۹۳۳۳۱۰۶۱ (مهدی عارف) ارسال کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسابقه کاملا مردمی است و عکس‌ها نیاز نیست حرفه‌ای گرفته شود، گفت: می‌توانید عکس‌ها را با موبایل بگیرید و از کودکان به عنوان سوژه در تهیه عکس‌ها استفاده کنید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مهلت ارسال آثار را برای مسابقه عکاسی تا ۱۸ فروردین و زمان داوری و اعلام برگزیدگان را ۲۰ فروردین اعلام کرد و اظهار داشت: به برگزیدگان مسابقه، امتیاز شرکت در ده جلسه عکاسی یا موبایلگرافی به انتخاب برنده به صورت رایگان و شرکت در ورک شاپ‌های هفتگی انجمن فیلم و عکس شهرستان شوش تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.