معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ مستوفی در محور تفت طزرجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد رستگاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: عملیات اجرایی اصلاح هندسی نقطه حادثه خیز پیچ مستوفی که یکی از معضلات ترافیکی محور ده بالا طزرجان در شهرستان تفت بود و تصادف بسیاری در آن رخ می‌داد، آغاز شد.

او افزود: این پروژه به صورت امانی ـ پیمانی و با اعتبارات استانی اجرا می‌شود و تمام توان فنی و تجهیزاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با مشارکت پیمانکار در اجرای آن به کار گرفته خواهد شد.

رستگاری ادامه داد: با توجه به اهمیت محور به لحاظ واقع شدن در منطقه ییلاقی و ترافیک آخر هفته‌های آن، تلاش می‌کنیم منع و محدودیت عبور و مرور در این محور به دلیل انجام عملیات عمرانی تنها یک هفته باشد و برنامه ریزی شده است که امیدواریم با تلاش شبانه روزی پیمانکار و همه عوامل فنی و تخصصی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پنجشنبه و جمعه هفته آینده عملیات اجرایی به اتمام رسیده و محور مذکور به بهره برداری برسد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تصریح کرد: تلاش ما اجرای این پروژه بر اساس برنامه زمان بندی است و انشاالله کمتر از دو هفته عملیات اجرایی پروژه مذکور پایان خواهد یافت.

رستگاری ادامه داد: مطالعات کامل فنی و مهندسی روی این نقطه حادثه خیز انجام شده و اصلاح هندسی محدوده مذکور به صورت کامل انجام خواهد شد.

او ضمن قدردانی از همکاری فرمانداری شهرستان تفت در اجرای این طرح، اظهار امیدواری کرد: با اصلاح هندسی و رفع نقطه حادثه‌خیز، دیگر شاهد وقوع تصادف در این محدوده نباشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار