فرماندار میبد از تامین اعتبار سه پروژه احداث پل مسیر حادثه‌خیز روستای درین، کمربندی نیوک و باند دوم کمربند شرقی میبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فرماندار میبد با حضور در استانداری و دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تامین اعتبار سه محور احداث پل مسیر حادثه‌خیز سیل روستای درین، کمربندی نیوک و باند دوم کمربند شرقی را پی گیری نمود.

حسین فلاح، فرماندار میبد گفت: در این دیدار قرار شد اعتباراتی از محل اداره کل راهداری برای احداث پل مسیر درین که هرساله متأسفانه شهروندان میبدی به دلیل بارش های  فصلی و سیل جان خود را در آن جا از دست می دهند، اختصاص داده شود.

او افزود: همچنین تخصیص اعتبار به احداث کمربندی روستای نیوک مطرح شد تا با احداث کمربندی نیوک کامیون های معادن دیگر از جاده روستا عبور نکنند و شاهد حوادث تلخ نباشیم.

این مقام مسئول با اشاره به طرح مطالعاتی احداث باند دوم کمربند شرقی میبد نیز بیان کرد: در سفری که معاون عمرانی استاندار به تهران خواهند داشت امیدواریم اعتبارات لازم برای طرح مطالعه و اجرای آن تأمین شود.

فرماندارمیبد تصریح کرد: با توجه به اینکه استخر دانش‌آموزی مناسبی هم در شهرستان میبد وجود ندارد سعی داریم اعتبار مناسب‌تری از محل ۲۷ صدم درصد ارزش‌افزوده به این امر اختصاص دهیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.