به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عباسی ، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان گفت : در این مدت مردم افزایش ۴ برابری تماسهای مردمی با ۱۱۵مرکز استان، ۳۴ هزار و ۹۲۲ تماس با سامانه ۱۱۵ برقرار کردند که از این تعداد ۹ هزار و ۷۴۶ مورد فقط عملیاتی شد.
او افزود : ۳۱۹ مورد از تماسها با این سامانه مربوط به مشکلات تنفسی بوده است.
بیشتر بخوانید
راه اندازی واحد پیوند کلیه از ابتدای مهر در خراسان جنوبی
عباسی با بیان اینکه مردم برای مشاوره درخصوص کرونا شماره ۱۱۵ را اشغال نکنند افزود: سامانههای ۴۰۳۰، ۱۶۶۰ و ۱۹۰ برای این منظور در نظر گرفته شده است که مردم میتوانند با آنها تماس بگیرند.
انتهای پیام/ک