الحشدالشعبی عراق اعلام کرد در عملیات مقابله با هجوم تروریست‌های داعش در منطقه خانقین، یکی از فرماندهان لشکر ۲۸ این سازمان به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بغداد الیوم، الحشد الشعبی عراق امروز (دوشنبه) از شهادت یکی از فرماندهان لشکر ۲۸ این سازمان هنگام دفع هجوم تروریست هاش داعش به شمال خانقین در استان دیاله در شرق عراق خبر داد.

این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های لشکر ۲۸ الحشد الشعبی توانستند داعشی‌هایی را که شامگاه یکشنبه به بخش‌های این لشکر در منطقه قولای واقع در شمال منطقه خانقین حمله کرده بودند، شکست دهند.

در این بیانیه آمده است: داعشی‌ها فرار کردند و نیرو‌های الحشد الشعبی در حال تعقیب آن‌ها هستند.

بر اساس این بیانیه، «حسین رزاق المیاحی» فرمانده لشکر ۲۸ الحشد الشعبی که در حال مقابله با هجوم تروریست‌های داعش بود، به ضرب گلوله تک تیراندازی داعشی به شهادت رسید.

دو هفته قبل نیز یکی از نیرو‌های الحشد الشعبی در حمله تروریست‌های داعش در در منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل و جنوب بغداد، پایتخت عراق بر اثر انفجار یک بمب دست‌ساز به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
شرط ميبندم آمريكاييا محل ترددشو به داعشيا گفتن
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۳:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
تمام این بلایا به بی تفاوتی قانون خروج ارتش سنتکام آمریکا و برچیده شدن پایگاههای بزرگ و کوچک آمریکائی است تا آمریکا بطور مخفی و آشکار از داعش حمایت میکند داستان همین است مگر اینکه سر و دم این افعی به یکباره قطع شود همانطور که احمق درجه یک هیئت حاکمه آمریکا با صدای رسا مقابل رسانه های جهانی اعلام کرد این باراک اوباما و هیلاری کلینتون بودند که داعش را بوجود آوردند و آموزش دادند وبا انواع سلاح روانه منطقه کردند و باز همین احمق درجه یک دوباره اعلام رسانه ای کرد که برای نفت و گاز منطقه به عراق و سوریه آمده اند تا از نیروهای نیابتی خود بنام داعش حمایت و پشتیبانی لجستیک کنند و در آخرین اقدام هم با تروریسم دولتی خواندن خود از زبان ترامپ سرداران شهید ابومهدی المهندس و حاج قاسم را در فرودگاه عراق به نمایش گذاشتند که تا همین الآن هم خون این دو شهید قصاص نشده..... همین چنددلیل کافی است تا ملت و رزمندگان عراقی تمام آمریکائی های اشغالگر را با چنگ و دندان از خاک خود بیرون کنند.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
يه سرلشگر = ده هزار سرباز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
بايد بريزيم تو عراق كار داعش يه سره كنيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
لعنت بر داعش وداعشیان و داعش پروران
آخرین اخبار