مردم عراق هم‌صدا با نیرو‌های بسیج مردمی با راهپیمایی در بین‌الحرمین با آرمان‌های فرماندهان شهید، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تجدید پیمان کردند.

راهپیمایی تجدید عهد مردم عراق با شهید سلیمانی و ابومهدی در بین‌الحرمین + فیلمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مردم عراق هم‌صدا با نیرو‌های بسیج مردمی (الحشد الشعبی) با حضور در بین‌الحرمین در کربلای معلی با آرمان‌های فرماندهان شهدای مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تجدید بیعت کردند.

هم اکنون راهپیمایی تجدید عهد هزاران عراقی در حرم مطهر امام حسین علیه السلام و با شعار (الله الله اکبر أمریکا الشیطان الأکبر) در حال برگزاری است.

در پی ترور سپهبد سلیمانی و فرماندهان ارشد مقاومت در فرودگاه بغداد به دست نظامیان تروریست آمریکایی، پارلمان عراق صریحا به اخراج فوری نظامیان آمریکایی از خاک این کشور رای مثبت داد. عدم تبعیت واشنگتن از مصوبه پارلمان عراق، فضای عمومی این کشور را برای نظامیان آمریکایی نا‌امن کرده است.

مصوبه پارلمان عراق که از اکثریت موافق آرا برخوردار بود، دولت بغداد را ملزم به لغو درخواست از ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا و تعهد نسبت به پایان دادن حضور نیرو‌های خارجی در خاک عراق می‌کند.

راهپیمایی تجدید عهد مردم عراق با شهید سلیمانی و ابومهدی در بین‌الحرمین

راهپیمایی تجدید عهد مردم عراق با شهید سلیمانی و ابومهدی در بین‌الحرمین 02

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خداپشت وپناهتون باشه،آخروعاقبت انتقام خون سردارسلیمانی وابومهدی المهندس ازیانکیهای تروریست گرفته خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
اگه راست می گن آمریکایی ها رو بیرون کنند
هم خدا رو می خوان هم خرما
Netherlands
بهرامی
۰۷:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
با اشک هام با تو تجدید پیمان میکنم، گریه کردن برای تو هم صفایی داره،دیگه حالا اگه یه روز دلتنگت نشم دلم میگیره.. هر چند که حالا توی دنیای من و تو فقط اشکها حضور دارند اما من به امید اون روزیم که این دنیا پر از طراوت و سبزی بشه مثل دنیای تو.. روزی که به اشکهای من لبخند بزنی و بگی که : تو هم سرباز شدی بهرامی..
Iran (Islamic Republic of)
FM
۰۶:۱۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
خدایا من دلم برای سردار،تنگ شده.چقدر دلتنگی سخته........
United States of America
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
الله الله اکبر أمریکا الشیطان الأکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ایول به مرامتون. فقط مواظب کرونا هم باشید و ماسک هم بزنید تا خدایی نکرده مشکلی براتون پیش نیاد . جهان اسلام به شما نیاز داره باید کار های بزرگی انجام بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سردار شهید نسل ما تا قبل از شهادت سردار عزیز درک من از شهادت بسیار سطحی تر از امروز بود
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۲۳:۱۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام.حضورامریکای مستکبروظالم همپیمانان شیطانی اوازاول درمنطقه نابجا غلط وغیرقانونی بوده وهست.وقتش است ک این اشرارازمنطقه بروندوملتهابه درد ومسایل ومشکلاتشون برسند.والبته ک وقت رفتنشان است.وحتمابایدبروندواگه خودشان بروندچه بهتر.زحمتی برای خود وماایجادنکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
روحش شاد
آخرین اخبار