سرهنگ بازیار از کاهش ۳۲ درصدی وقوع سرقت در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرستان بدره خبر داد.

سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: پلیس متولی برخورد با سرقت است، اما مبارزه با جرم صرفاً با کشف جرم ، خاتمه پیدا نمی‌کند و باید سازمان‌های مختلف به واسطه نقش خود در کنترل جرائم و تامین امنیت جامعه، یاری رسان پلیس باشند.

او افزود: با اقدامات پیشگیرانه، برنامه ریزی صحیح و ریشه یابی علل بروز سرقت ها، در ۵ ماهه نخست امسال نسبت به مشابه پارسال ، کاهش ۳۲ درصد وقوع سرقت در سطح شهرستان را شاهد بوده ایم.

بازیار روند کاهش سرقت را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با جدیت تمام به سمت امنیت پایدار در سطح شهرستان پیش می‌رویم.

او به نقش برجسته سایر سازمان‌ها در مقابله با پدیده سرقت اشاره کرد و گفت: مبارزه هدفمند با سرقت‌هایی که بیشترین فراوانی را دارند، پیشگیری از افزایش سرقت ها، ایجاد ناامنی در مناطق جرم خیز، توسعه احساس امنیت روانی در جامعه و غیره از جمله برنامه‌هایی است که به طور جدی در دستور کار یگان‌های مختلف انتظامی شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره، مطرح کرد: عمده مشکلاتی که برای شهروندان در بحث اجتماعی و امنیتی رخ می‌دهد ناشی از عدم آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه است، از این رو اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر در حوزه اجتماعی و توصیه‌ها پلیسی به خصوص از طریق رسانه‌های جمعی برای ارتقای سطح آموزش جامعه و کاهش جرایم نقش موثری دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.