سرهنگ یاسمی گفت: مشارکت اقشار مختلف جامعه گامی موثر در دستیابی به امنیت پایدار و تضمین کننده آرامش فردی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: پیشگیری مهمترین راهکار مبارزه با جرایم بوده ، که در این راستا ارتقای سطح آگاهی عمومی و مشارکت و همدلی مردم با پلیس نقشی تعیین کننده دارد.

او مشارکت مردم را گامی موثر در دستیابی به امنیت پایدار و تضمین کننده آرامش فردی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: پلیس هر چه بیشتر زمینه تعاملات با سایر نهاد‌ها را فراهم سازد بهتر می‌تواند به هدف اصلی خود که تامین نظم و امنیت در جامعه است برسد.

یاسمی با اشاره به اینکه رسیدن به تولید امنیت در جامعه‌ها متفاوت است، ادامه داد: بحث پیشگیری‌ از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از قوه قهریه در تولید امنیت پایدار مورد تایید کارشناسان نمی‌باشد بلکه یکی از بهترین مسیر‌های رسیدن به این مهم در جامعه ، مسیر روانی و فرهنگی و شرکت دادن تک تک افراد جامعه با استفاده از رسانه ها، تشکل‌های هنری، ورزشی و غیره در این امر است.

او مطرح کرد: فعالان حوزه هنر و ورزش می‌توانند با تاثیر گذاری مثبت بر روی افکار اقشار مختلف جامعه ، تاثیر مهم و بسزایی در ارتقای امنیت جامعه و همراهی با پلیس داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.