سرهنگ علی محمدی با اشاره به نقش مؤسسات حفاظتی و مراقبتی در کاهش جرائم، گفت: رویکرد مشارکت مردم در تقویت امنیت عمومی بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در نشست اولین دوره آموزش مدیران موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی استان ایلام، گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه بایستی نقش ارزنده مشارکت مردمی در تقویت امنیت عمومی را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

او با اشاره به واگذاری بخشی از خدمات انتظامی و حفاظتی در قالب مؤسسات غیر دولتی با حفظ، کنترل و نظارت دقیق پلیس و مدیریت بر نحوه فعالیت آن‌ها، افزود: حضور افراد به عنوان نگهبان در محلات، مجتمع‌های مسکونی، تجاری و نصب و پشتیبانی از سیستم‌های حفاظتی در استان با ساماندهی مناسب می‌تواند یکی از اقدامات اساسی پلیس در پیشگیری از وقوع جرم در سطح جامعه باشد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، ادامه داد: در تلاشیم با توسعه مؤسسات حفاظتی و مراقبتی، زمینه هرچه بیشتر پیشگیری از وقوع جرائم را در استان کاهش دهیم.

سرهنگ علیمحمدی، اضافه کرد:استفاده از ظرفیت‌های موجود در بین اقشار مردمی و جلب همکاری‌های متقابل نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در جهت بهره گیری از ظرفیت مؤسسات مورد نظر می‌تواند، موفقیت پلیس پیشگیری خصوصا یگان‌های حفاظتی را در برقراری نظم و امنیت عمومی فراهم کرده و زمینه مشارکت مردم را در ایجاد نظم و امنیت عمومی فراهم کند.

او عنوان کرد: مرکز انتظام پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام، در صدد حفظ منافع دولت و مردم و برقرار کننده عدالت و انضباط اجتماعی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.