سرهنگ ولیان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۱۵ فقره سرقت در شهرستان ملکشاهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو در سطح شهرستان ملکشاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 او اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی ، موفق به شناسایی رد پای یک سارق حرفه‌ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی ادامه داد: پس از شناسایی سارق و مخفیگاه وی ، اقدامات قانونی جهت دستگیری متهم آغاز و در یک عملیات غافل گیرانه دستگیر و بلافاصله به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

او مطرح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

 ولیان بیان کرد: متهم دستگیر شده که سابقه سرقت و اعتیاد به مصرف مواد مخدر داشته، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان مرکزی ایلام شد.

او با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار هستند، افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، اجازه هیچ گونه اعمال مجرمانه به مجرمان را نخواهد داد و با آنان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.