آیین بازگشایی حوزه‌های علمیه خواهران و مرکز جامعه الزهرا (س) امروز با پیام تصویری آیت الله نوری همدانی در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران کشور و جامعه الزهرا (س) امروز یکشنبه ۱۶ شهریور ماه در قم  برگزار شد.

 این آیین با پیام تصویری آیت الله نوری همدانی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در سالن همایش‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران  برگزار شد.


بیشتر بخوانید


در ادامه این آیین حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: باتوجه به افزایش پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید، سه رشته به مجموعه ۱۶ رشته تحصیلی در سال جدید اضافه می‌شود.

او  افزود: با توجه به اشتغال طلاب و بهره گیری از این قشر علمی در محیط‌های آموزشی مدارس می‌تواند به انتقال مفاهیم دینی و تاثیرگذاری آن منجر شود.


حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هم از افزایش ۶ درصدی پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: برای سال تحصیلی جدید ۵۰۰ مدرسه در ۲۸ استان کشور فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کند.


او افزود: با توجه به شرایط کرونایی، نظام آموزشی در مدارس حوزه علمیه خواهران امسال حضوری، آنلاین و برپایه سامانه مُدَرِّس برگزار می شود که ۹۱ درصد مدارس علمیه سطح کشور را پوشش می دهد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار