معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: ۶۷۱ طرح ارجاع شده در بخش تسهیلات واحد‌های آسیب دیده از کرونا به مبلغ ۵۱ میلیارد ریال به بانک‌های این شهرستان معرفی شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: ۶۷۱ طرح ارجاع شده در بخش تسهیلات واحد‌های آسیب دیده از کرونا به مبلغ ۵۱ میلیارد ریال به بانک‌های این شهرستان معرفی شد که تاکنون ۳۵۴ طرح با ۲۸ میلیارد ریال با اشتغال ۳۸۵ نفر پرداخت شده و مابقی نیز در دست انجام است.

حمیدرضا بابایی  افزود: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد مشاغلی که در جریان کرونا آسیب دیده اند مورد حمایت قرار گیرند که سهم شهرستان گیلانغرب ۱۳۰ میلیارد ریال تعیین و اختصاص یافته است.

او اظهارداشت: تعداد ۶۷۸ طرح از طرف صاحبان بنگاه‌های اقتصادی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که پس از بررسی واحد‌های آسیب دیده از کرونا از تسهیلات اختصاص یافته دولت برخوردار خواهند شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: همچنین از تصویب ۱۶۱ طرح با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری امروز این شهرستان خبرداد.

بابایی ادامه داد: این طرح‌ها شامل ۱۳۹ طرح خوداشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و ۲۲ طرح کشاورزی از محل کمک‌های فنی و حرفه‌ای در مجموع با ۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۶۳ نفر است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.