استاندار کرمان در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه معلمان، مدیران، دانش آموزان و اولیا تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمــــدجواد فـــدائی، استاندار کرمان، در پیامی آموزش و پرورش پویا و بالنده را اعتبار جوامع و رکن اصلی مدنیت و توسعه پایدار دانست و ضمن تاکید بر اهتمام همگان در پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، بازگشایی مدارس را به همه معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و اولیا تبریک گفت. متن پیام  استاندار کرمان به شرح زیر است:

اول دفتر به نام ایزد دانا

بازگشایی مدارس، زنده‌ترین، پرشورترین و پویاترین پویش سالانه اجتماعی- فرهنگی ایران است. این رویداد پیام‌آور شکوفایی، مهرورزی، بیداری و دانایی است و سرفصلی برای تکوین و تکامل جامعه است.

معلم، پایه‌ریز تمدن نوین و آفرینش گر تفکر و مدرسه، جایگاه رویش افکار، اندیشه‌ها و ایده‌های تازه است. نگاهی به جایگاه رفیع معلم و اهمیت آموزش و پرورش در نظام دینی و ملی ایران و نیز توجه جوامع مختلف به این امر نشان می‌دهد که آموزش و پرورش بالنده، اعتبار جوامع و رکن اصلی مدنیت و توسعه پایدار است.

پایش فعالیت‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته نشان می‌دهد که آموزش و پرورش ما، بیش از هر زمان دیگری، نیازمند نوگرایی، توجه به زیربنا‌های آموزشی، تغییر در سبک مدیریت آموزشی، توانمندسازی اولیا و مربیان، تمرکز زدایی و توسعه عدالت آموزشی براساس برنامه‌ محوری، خردورزی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

اینجانب ضمن اعلام حمایت قاطع دولت از برنامه‌های توسعه‌ محور در نظام آموزشی و تربیتی استان، بازگشایی مدارس را به همه معلمان، مدیران، اولیا و دانش‌آموزان عزیز تبریک عرض می‌کنم و ضمن تاکید بر اهتمام همگان در پیشگیری از گسترش بیماری کرونا از طریق رعایت دقیق ضوابط و مقررات بهداشتی از خداوند بزرگ سلامتی و توفیق روزافزون همه این عزیزان را خواهانم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار