فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز سردار شهید سلیمانی، صاحب مکتب است و این مکتب دست یافتنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در  آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید همراه با نواختن زنگ از مرقد حاج قاسم سلیمانی گفت: خداوند را شاکریم امروز از کنار حرم و مرقد مطهر بنی هاشم زمان و انقلاب و سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ شروع مدارس آغاز می شود. 

او افزود: حاج قاسم سلیمانی، قطب نمایی است که مسیر حق را برای رسیدن به سعادت برای همه ما مشخص می کند، وی شخصیتی کم نظیر و بی نظیر است. شخصیتی که در دوران انقلاب و دوران حیات فردی بود که امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) می خواست و امروز الگویی برای همه و انقلاب اسلامی شد. حاج قاسم شخصیتی بود که صداقت و ایستادگی در مسیر حق بزرگان دین و اسلام و ویژگی‌های خوب  و بارز‌ در وجودش نهادینه شده بود. 

سردار معروفی بیان داشت: حاج قاسم ۴۱ سال در زمین، خدا را یاری کرد و همیشه در مسیر حق توکل داشت و همیشه با مردم با نیکی سخن گفت و خود و آبرویش را فدای مردم کرد و جز نادرترین شخصیت‌ها در جهان شد. 

 او افزود: امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، صاحب مکتب است و او مکتب خود را برای همه عملیاتی کرد و این مکتب دست یافتنی است. 

انتهای پیام/ م 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار