زنگ بازگشایی مدارس مازندران با اعمال شیوه نامه‌های کرونایی نواخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آیین استانی بازگشایی مدارس مازندران که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه مرحوم باغبانی برگزار شد، بر اهمیت و اولویت سلامت و تندرستی دانش‌آموزان و معلمان در سال تحصیلی جدید تأکید کرد و گفت: امروز در یک زیست بوم جدید قرار داریم که با گذشته فرق دارد و آن آموزش در فضای مجازی و الکترونیکی است.

او با اشاره به تجربه این زیست بوم جدید از اسفند ۹۸ تا خرداد ۹۹ افزود: رشد قابل توجهی در امتحانات پایه دوازدهم دانش آموزان استان نسبت به پارسال داشتیم و شاهد صعود دو پله‌ای در کشور بودیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه اولویت آموزش و‌پرورش با آموزش حضوری است، ادامه داد: هیچ اجباری در کار نیست و این امر با تعامل خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

سعدی پور با اشاره به شیوه نامه‌های های ابلاغی جدید، از خانواده‌ها خواست: شیوه‌های دست یابی به آموزش فرزندانشان را در اطلس مدیران مدرسه جستجو و انتخاب کنند.

او افزود: الگوی ما کم کردن تراکم دانش‌آموزان، گروه بندی دانش‌آموزان گردشی کردن حضور آن‌ها بر اساس شیوه نامه‌ها برای آموزش حضوری است و در عین حال اختیار انتخاب را به خانواده‌ها داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش حضوری، استفاده از فضای شبکه شاد، استفاده از ظرفیت شبکه آموزش با هماهنگی شبکه تبرستان و شیوه درس نامه که شامل محتوای درسی در قالب سی دی و دی وی دی است و در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

سعدی پور افزود: با همکاری خانواده‌ها بتوانیم آموزش و پرورشی پویا، خلاق و شاداب برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
من بچم نمیفرستم حضوری با برنامه شاد درس یاد بگیرن