دانش آموزان ۵۵۵ مدرسه مازندران روز شنبه ۱۵ شهریور ماه باید حضوری به مدرسه بروند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا ،گفت: در ۵۵۵ مدرسه استان که کمتر از ۵۰ دانش آموز دارند کلاس‌ها حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

او افزود: اولویت آموزش در سال جدید حضوری است و به همین منظور آموزش‌های تلفیقی شامل  آموزش در روز‌های زوج و فرد، آموزش چرخشی و گروه بندی دانش آموزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برنامه ریزی شده است.

سعدی پور گفت: زمان آموزش‌های فضای مجازی در بستر شبکه شاد برای دانش آموزان پایه‌ ابتدایی نیز در نوبت بعداز ظهر‌ها برنامه ریزی شده و بر این اساس دانش آموزان این پایه یعنی یکم، دوم و سوم ابتدایی از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۴۵ دقیقه با مدیریت خانواده هایشان و حضور در فضای مجازی آموزش می‌بینند.

او افزود: ساعت آموزش دانش آموزان پایه دوم متوسطه نیز در شبکه آموزشی شاد ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ دقیقه اعلام شده است.

سعدی پور گفت: برای کمک به آموزش دانش آموزان دوره دبستان، طرح والد معلم نیز اجرا می‌شود که به موجب آن اولیا دانش آموزان نیز در فرایند آموزش مجازی در کنار دانش آموزان حضور یافته و به تفهیم بیشترمطالب آموزشی ارائه شده از سوی معلمان به دانش آموزان کمک می‌کنند.

او افزود:بوفه‌های تمامی مدارس تعطیل است و تصمیم گیری برای استفاده از سرویس مدارس نیز به خود خانواده‌ها واگذار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تعمیر، تجهیز و نوسازی آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی مدارس در طرح پروژه مهر را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان برای رعایت هر چه بیشتر نکات بهداشتی اعلام کرد و افزود: تمام ملاحضات بهداشتی برای حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس اعمال شده است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.