نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهبرد راهگشا در مواجه با دولت‌ها و قوای دیگر و همه مسئولان را باید از رهبر انقلاب یاد بگیریم تاکید کرد: راهبرد دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه راهبردی دائمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی  در پنجمین همایش ائمه جمعه سراسر استان  افزود: دفاع واقع بینانه باهم نگری قوت‌ها در کنار ضعف‌ها است و در دفاع واقع بینانه شائبه‌های جناحی و حزبی نباید جایی داشته باشد.

او ادامه داد: منفعت فردی یا کاری نیز نباید راه پیدا کند و همچنین دفاع واقع بینانه نباید برای دولت‌ها مسئولیت زدا باشد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقیگفت: دفاع واقع بینانه به معنای دفاع همه جانبه نیست، آن چیز‌هایی که خوب انجام شده است ما از آن‌ها دفاع میکنیم، اما چیز‌هایی که خوب نبوده را نقد میکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  با اشاره به شاخصه‌های نقد منصفانه هم گفت: دولت مردان باید در نقد پذیری الگو باشند و باید خودشان در معرض نقد دیگران قرار دهند.

اودر ادامه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انجام در منطقه آزاد ارس را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که بخش اعظم آن زائده تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی کار‌های ارزشمندی در فعال سازی کسب و کار‌های جدید انجام گرفته است و مصداق بارز آن را در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به احداث و فعالیت‌های بزرگ اقتصادی در منطقه مرزی جلفا گفت: رونق تولید و صادرات محصولات ایرانی از منطقه آزاد ارس به کشور‌های حوزه cis نوید بخش توسعه و آبادانی در کشور بواسطه مناطق آزاد است و مردم این مناطق را به آینده روشن امیدوار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطر نشان کرد: با توجه به نقش آفرینی منطقه آزاد ارس در رونق اقتصادی استان، باید با نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه همدل و همگام برای توسعه این منطقه تلاش روز افزون داشته باشیم.

در ابتدای این نشست، نریمان مدیر عامل منطقه آزاد ارس، حجت الاسلام سنجری امام جمعه منطقه آزاد ارس – جلفا و فرماندار جلفا از فعالیت‌های صورت گرفته در این منطقه گزارش دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.