مسئول دفتر نمایندگی اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مشهد گفت: هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و آغاز جنگ تحمیلی ۶۶ ویژه برنامه در استان در قالب نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حبیب الله امید خدا مسئول دفتر نمایندگی اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مشهد گفت: برخی از این برنامه‌ها از ابتدای سال و از خرداد ماه آغاز شده و برخی دیگر نیز تا پایان سال با میزبانی دستگاه‌های مختلف انجام می شود.
 
او افزود: مهمترین رویداد و برنامه خاص تدارک دیده شده، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی مشهد است که دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه باید در رابطه با حضور در این نمایشگاه هماهنگی‌های لازم را هر چه سریعتر انجام دهند.

بیشتر بخوانید

مسئول دفتر نمایندگی اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مشهد ادامه داد: این نمایشگاه از ۳۱ شهریور ماه به مدت یک هفته و هم زمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برپا می‌شود و متقاضیان همکاری و برپایی غرفه در این نمایشگاه تا ۲۰ شهریور ماه فرصت دارند برنامه‌های خودرا ارائه داده و برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند و ۲۶ شهریور ماه غرفه‌ها به متقاضیان تحویل خواهد شد تا برای افتتاح در روز ۳۱ شهریور آماده شوند.

امید خدا بیان کرد: سایر ویژه برنامه‌های دفاع مقدس امسال بیشتر شامل رونمایی و نشر کتاب، ثبت و ضبط و انتشار خاطرات و اسناد دفاع مقدس و برپایی جشنواره‌ها با موضوع ایثار و شهادت است.
 
انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.