مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در  نشستی خبری گفت: حرکت سیدالشهداء (ع) در بستر زمان جریان دارد و دفاع مقدس شعله‌ای از خورشید فروزان عاشورا است. امروز حماسه جاوید دفاع مقدس همچون تاج افتخار بر سر تمام مستضعفان، مسلمانان و امت ایران اسلامی خودنمایی می‌کند.

او افزود: دفاع مقدس سند افتخار ملی و کارنامه درخشان امت حزب‌الله در این عصر است. ملت ایران اسلامی با بصیرت، ایستادگی و مقاومت خود از این آزمون سربلند بیرون آمدند و هدیه وظیفه‌شناسی خود را از لسان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب دریافت کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه داد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در قالب ۴۳ هفته برنامه‌هایی پیش‌بینی و در حال برگزاری‌ است.

یوسفعلی‌زاده بیان کرد: همانگونه که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه برنامه‌های ماه محرم برگزار می‌شود برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز با رعایت این دستورالعمل‌ها با شکوه برگزار خواهد شد.
 
او تصریح کرد: باید متخصصین رسانه به عنوان پیشگامان، با ارائه بهترین روش‌ها در برگزاری نمایشگاه ها نقش‌آفرین باشند تا نمایشگاه با کمترین بازدید حضوری در فضای حقیقی بیشترین بازدید کننده در فضای مجازی را داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: امیدواریم نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس استان بتواند بیانگر گوشه‌ای از نقش مؤثر و بی‌بدیل خراسان در دفاع مقدس باشد.


بیشتر بخوانید:


در نظر گرفتن ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای باغ موزه دفاع مقدس مشهد

محمدحسین ودیعی رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد در ادامه این نشست با گرامیداشت هفته دولت گفت: ان‌شاءالله همه مدیران ما از رفتار مردمی و خدایی شهید رجایی درس بگیرند.

او افزود: در راستای تکریم و تجلیل از ایثارگری رزمندگان، شهدا و ایثارگران و نشر آن در فضاهای شهری و همچنین در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران اقدامات مؤثری توسط مدیریت شهری و شواری اسلامی شهر مشهد انجام گرفته که در تداوم این حرکت‌ها شورای اسلامی شهر مشهد آمادگی دارد در کنار دیگر ساختارها نهایت همکاری را در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس داشته باشد.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد ادامه داد: به منظور ساخت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان طی دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر مشهد، علاوه بر اختصاص زمین در بهترین نقطه شهر، اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه پرداخت شده است.

بدیعی بیان کرد: برای راه اندازی ساختمان جدید آسایشگاه جانبازان قطع نخاع، بالغ بر هشت میلیارد تومان توسط مدیریت شهری سرمایه گذاری شده است. همچنین برای بهبود وضعیت آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان مذاکراتی صورت گرفته که بر این اساس حمایت‌های خوبی از این عزیزان خواهد شد.

 

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.