۶ کشته در ۲ تصادف رانندگی در محور‌های استان فارس

حادثه رانندگی در ۲ محور داراب و جهرم، ۶ کشته برجای گذاشت.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درباره مرگ ۳ نفر در تصادف محور داراب به شیراز، اظهار کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو تیبا و تریلی در محور داراب – شیراز نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه ۲ خانم و یک آقا بر اثر شدت جراحات وارده قبل از رسیدن نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ جان خود را از دست دادند، ادامه داد: هر ۳ نفر سرنشین خودرو تیبا بودند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

حسن همتی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۲۲ و ۴۱ دقیقه دیشب به اورژانس گزارش شد، افزود: رانندگان باید با صبر و شکیبایی بیشتری اقدام به رانندگی کنند و اگر احساس خستگی می‌کنند حتما در محل مناسبی توقف کرده و استراحت کنند تا شاهد حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

۳ کشته بر اثر تصادف در محور شیراز - جهرم

بر اثر تصادف رانندگی در جاده شیراز به جهرم ۳ نفر جان باختند.

قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نیز درباره تصادف رانندگی در جاده شیراز به جهرم اظهار کرد: ساعت یک و ۲۹ دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه ۱۳ پس از شنیدن صدای زنگ از سوی ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آماده شدند و برای امدادرسانی در حادثه تصادف خودرو عازم جاده شیراز - جهرم (بعد از بیدزرد) شدند.

او ادامه داد: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری سمند با ۳ سرنشین با یک دستگاه خودرو وانت پیکان به علت نامعلومی از روبرو با یکدیگر برخورد کرده اند که راننده خودرو وانت پیکان به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته و ۳ نفر از سر نشینان خودروی سمند به شدت دچار مصدومیت شده بودند.

قانع با بیان اینکه راننده قبل از رسیدن آتش نشانان بوسیله حاضرین در محل از خودرو خارج شده بود، افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه با قطع برق و جلوگیری از نشت بنزین، محل حادثه را ایمن سازی و از بروز حوادث احتمالی بعدی جلوگیری کردند.

او با بیان اینکه علت این حادثه بوسیله عوامل راهور در حال بررسی است، گفت: پس از حضور عوامل راهور و نیروی انتظامی در محل و برگرداندن خودرو به حالت اولیه و هدایت آن‌ها به حاشیه امن جاده و شست و شوی سطح آسفالت، آتش نشانان محل حادثه و خودرو را تحویل عوامل انتظامی دادند و پس از ارائه تذکر‌های لازم ایمنی، به عملیات خود پایان دادند.

همچنین دیشب بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده روستای کبک آباد بخش ششده و قره بلاغ شهرستان فسا ۳ نفر جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار