سرپرست گمرک آبادان از پهلو گرفتن اولین شناور کالا‌های وارداتی در اسکله اروندکنار بعداز یک سال ونیم تلاش و مساعدت گمرک خبر داد.

پارسا اصیل سرپرست گمرک آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: گمرک اروندکنار زیر مجموعه گمرک آبادان است و با مشکلات و کمبود‌هایی از قبیل عدم وجود محوطه گمرکی محصور مواجه بوده است، همچنین به دلیل پروژه‌های عمرانی، دیواره‌ها و حفاظ‌ها تخریب شده اند و نظارت به دپو، تخلیه و خروج کالا با زحمت فراوانی توسط کارکنان گمرک صورت می‌پذیرد که با تلاش اداره بندر در حال بهبود است.

او عنوان کرد: با مرمت و توسعه اسکله و بالا بردن ایمنی عملیات پهلوگیری و بارگیری همچنین تخلیه شناور‌ها و رونق بخشیدن به بندر اروندکنار میسر خواهد شد.

پارسا اصیل افزود:با وجود مشکلات فراوان بعد از یک سال و نیم، با همت و تلاش گمرک و اخذ مجوز‌های لازم نیز همراهی برخی سازمان‌های همجوار اولین شناور وارداتی در اسکله اروندکنار پهلو گرفت.

او در پایان خاطر نشان کرد:انتظار می‌رود با همراهی بیشتر مسئولین ذیربط انگیزه فعالیت‌های اقتصادی مجاز در منطقه افزایش یابد و وضعیت معیشت بهبود پیداکند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.