رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ثبت صحیح اطلاعات واحد ها‌ی توزیع کننده برنج، چای و حبوبات در سامانه سامک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد  گفت: واحد ها‌ی توزیع کننده برنج، چای و حبوبات هرچه سریعتر نسبت به تکمیل ثبت نام و درج اطلاعات صحیح خود در سامانه‌های اعلام موجودی و سامانه جامع انبار‌ها (سامک) اقدام کنند.

او افزود: اقدام مزبور به منظور کنترل و نظارت بر بازار برنج، چای و حبوبات و جلوگیری از تخلفات گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: در پایش انجام شده برای اطلاعات واحد‌های توزیع کننده برنج، چای و حبوبات مغایرت‌های کدپستی و اطلاعات متصدیان واحد‌های صنفی با اطلاعات مندرج در سامانه جامع انبارها، مشاهده شده است لیکن با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد اتحادیه صنف عمده فروشان برنج و چای نسبت به صحت سنجی موضوع اقدام و مراتب را اعلام نمایند.

او بر اطلاع رسانی و آموزش لازم در خصوص ثبت و تائید اطلاعات انبار‌های اعضای تحت پوشش اتحادیه مذکور در سامانه جامع انبار‌ها نیز تاکید کرد.

علمدار یزدی از انبارداران برنج، چای و حبوبات استان خواست در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با تلفن ۱۲۴ سازمان تماس و یا به اتحادیه صنف مربوطه و یا سازمان صنعت معدن و تجارت واقع در بلوار ۱۷ شهریور مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار