مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه محرم و همزمان با آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی، مردم کرمانشاه تاکنون چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نذورات به کمیته امداد اهدا کرده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ محس رخصی  مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه  گفت:نذورات به غذای گرم یا سبد موادغذایی تبدیل و در میان خانوار‌های مددجو و نیازمند توزیع شده است.

او با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل به منظور اجرای ۲ طرح کلی احسان حسینی و اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز شده است، گفت: ۲ میلیارد تومان از این کمک‌ها به تهیه ۹۸ هزار پرس غذای گرم که براساس دستورالعمل‌های بهداشتی در ۵۶ آشپزخانه حسینی برای خانوار‌های نیازمند در استان طبخ شد اختصاص یافته است.

رخصی افزود: بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از نذورات مردمی نیز به تهیه و تامین ۱۸ هزار سبد موادغذایی برای نیازمندان کرمانشاهی اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کار جمع آوری نذورات مردمی در رزمایش دوم (مواسات) ایران همدل تا پایان ماه صفر ادامه دارد، عنوان کرد: خیران نیک اندیش به منظور پیوستن به این رزمایش می‌توانند کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* را از طریق تلفن‌های همراه شماره گیری و یا وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.