رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین گفت:خیران نیک اندیش با پیوستن به رزمایش ایران همدل ۹۰ میلیون تومان به منظور پخت ۴ هزار و ۴۸۵ پرس غذای گرم اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین با بیان اینکه خیران نیک اندیش با پیوستن به رزمایش ایران همدل ۹۰ میلیون تومان به منظور پخت چهار هزار و ۴۸۵ پرس غذای گرم اهدا کردند، گفت: همچنین در چهار روز نخست ماه محرم ۲۳۲ سبد غذایی با کمک ۵۱ میلیون تومانی خیران نیک اندیش خریداری و در میان خانوار‌های نیازمند توزیع شده است.

 مراد محمدی،  در آیین افتتاح آشپزخانه‌های حسینی در شهرستان هرسین که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل با اجرای دو طرح احسان حسینی و اطعام حسینی از نخستین روز از ماه محرم آغاز شده است.

محمدی با بیان اینکه طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز با هدف تهیه، بسته بندی و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در بین نیازمندان، با کمک خیران نیک اندیش اجرا می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون سه آشپزخانه حسینی در شهرستان هرسین به منظور پخت غذای گرم برای نیازمندان دایر شده است.

او بیان کرد: همچنین در چهار روز نخست ماه محرم ۲۳۲ سبد غذایی با کمک ۵۱ میلیون تومانی خیران نیک اندیش تامین و در میان خانوار‌های نیازمند توزیع شده است.

مراد محمدی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان مرحله دوم رزمایش ایران همدل شش هزار پرس غذای گرم و ۶۰۰ بسته مواد غذایی در میان نیازمندان هرسینی توزیع شود.


۵۰۰ پرس غذای گرم بین مددجویان کرمانشاهی توزیع شد

 

اصغر خوشمرام، رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل با دو طرح کلی احسان حسینی و اطعام حسینی در ماه های محرم و صفر اجرا می شود، گفت: خیران نیک اندیش همزمان با آغاز این رزمایش هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نیازمندان اهدا کردند.

خوشمرام عنوان کرد: با این میزان اعتبار ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در میان خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

خوشمرام گفت:طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز با هدف تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در بین نیازمندان و با کمک خیران نیک اندیش اجرا می‌شود.

آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل با کمک ۳۴ میلیون تومانی خیران دالاهویی

 

 

بهرامی رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت: مرحله دوم رزمایش ایران همدل در نخستین روز از ماه محرم با اجرای دو طرح اطعام حسینی و احسان حسینی آغاز شده است و خیران نیک اندیش دالاهویی با پیوستن به این رزمایش تاکنون بیش از ۳۴ میلیون تومان به طرح های احسان حسینی و اطعام حسینی اهدا کردند.

او ادامه داد: ۱۸ میلیون تومان از این میزان کمک به پخت ۹۰۰ پرس غذای گرم براساس پروتکل های بهداشتی در آشپزخانه حسینی اختصاص داده شده است.

حیدر بهرامی با بیان اینکه ۱۶ میلیون تومان از کمک های مردمی جمع آوری شده در رزمایش ایران همدل به خرید سبدهای مواد غذایی اختصاص داده شده است، افزود: تاکنون ۱۰۰ سبد شامل موادغذایی ضروری برای خانوارهای نیازمند خریداری شده که کار توزیع این سبدهای کالا با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان از امشب آغاز می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو با بیان اینکه اجرای طرح احسان حسینی و اطعام حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: خیران نیک اندیش می توانند تا پایان ماه محرم و صفر کمک های نقدی و کالای خود را به دفتر کمیته امداد در شهرستان اهدا یا کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* را شماره گیری کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.