مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در ماه‌های محرم و صفر طرح احسان حسینی و اطعام حسینی با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می‌شود.

اجرای طرح احسان حسینی و اطعام حسینی با مشارکت خیرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه‌های محرم و صفر طرح احسان حسینی و اطعام حسینی با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می‌شود، گفت : ۷۲ آشپزخانه حسینی به منظور تهیه و طبخ غذای گرم برای نیازمندان در استان دایر می‌شود.

او گفت : مرحله نخست رزمایش ایران همدل در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

رخصی افزود: مرحله دوم این رزمایش هم با اجرای دو طرح احسان حسینی و اطعام حسینی همزمان با ماه محرم آغاز شده است.

او با بیان اینکه طرح اطعام حسینی و احسان حسینی با شعار از یکدیگر گره گشایی کنیم برگزار شده است، ادامه داد: طرح اطعام حسینی با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و طرح احسان حسینی نیز با هدف تهیه، بسته بندی و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی، با کمک خیران نیک اندیش اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۷۲ آشپزخانه حسینی در استان به منظور اجرای طرح اطعام حسینی تا پایان ماه‌های محرم و صفر برپا می‌شود، افزود: از این تعداد ۱۸ آشپزخانه در شهر کرمانشاه مستقر است.

رخصی با بیان اینکه خیران نیک اندیش می‌توانند برای مشارکت در طرح احسان حسینی و اطعام حسینی به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، گفت: شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه‌های پرداخت غیرحضوری در رزمایش ایران همدل است .

اهدای ۷۲۰  بسته لوازم التحریر از سوی خیران نیک اندیش

رئیس کمیته امداد شهرستان پاوه گفت : ۷۲۰ بسته لوازم التحریر از سوی خیران نیک اندیش به دانش آموزان نیازمند پاوه‌ای اهدا شد.

 لقمان انفرادی با بیان اینکه ارزش هریک از این بسته‌های لوازم التحریر ۱۴۳ هزار تومان است، افزود: خیران نیک اندیش برای تامین این لوازم التحریر حدود ۱۰۳ میلیون تومان اهدا کردند.

او ادامه داد: کار توزیع بسته‌های لوازم التحریر از ابتدای شهریور ماه آغاز و این بسته‌ها تا پیش از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاوه افزود: خیران نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد اهدا کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
اینکه برای کرمانشاهه . کلی یا برای بقیه استانها چی !؟