رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: تحقق عدالت در صدر بایسته‌های حاکمیت و اصلی‌ترین معیار ارزیابی شایستگی حکومت ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با استاندار یزد همزمان با هفته دولت، ضمن عرض خداقوت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: عرض خداقوت و خسته نباشید به دولتمردان، فقط منحصر به هفته دولت نیست و خدمات و تلاش‌های مجموعه اجرایی استان در طول سال، جاری و ساری است.

او  افزود: باید با تعامل، همفکری و هم افزایی نمایندگان قوای مجریه، مقننه و قضائیه در استان، سلامت، امنیت و عدالت و رفاه و آسایش را در جامعه تا سرحد مقدور و مطلوب اجرا کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: تحقق عدالت در صدر بایسته‌های حاکمیت و اصلی‌ترین معیار ارزیابی شایستگی حکومت ها است.

دهشیری از آمادگی آموزش اعضای کمیسیون‌های شبه قضایی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به دستور العمل جامع امور نمایندگان قوه قضائیه و نظارت بر مراجع شبه قضایی صادره از ناحیه ریاست قوه قضائیه ،در حال حاضر به منظور ساماندهی و نظامند کردن امور نمایندگان قوه و ارتقا کارایی، اثر بخشی و نظارت بر مراجع شبه قضایی با تعیین بازرسانی، بازرسی از کمیسیون‌های شبه قضایی آغاز شده است و این آمادگی وجود دارد تا با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط، آموزش‌های لازم به اعضای این کمیسیون‌ها ارائه شود.

او در ادامه ضمن تقدیر از شور و شعور حسینی هیئت‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ع در ایام دهه اول محرم، گفت : برگزاری مراسم‌های روضه با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی نشان از فرهنگ بالای اجتماعی مردم استان داشت که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، به برخی از تخلف‌ها از دستورالعمل در تعداد اندکی از موارد اشاره کرد و گفت: آسیب شناسی، شناسایی و برخورد با آن دسته از افرادی که به هر دلیل قصد تخلف از موارد اعلام شده را داشته اند در دستور کار است.

او افزود: التزام به رعایت نکات بهداشتی، احترام به خدمات و زحمات و ایثار و از خودگذشتگی جامعه بهداشتی و پزشکی است که در سنگر تأمین سلامت مردم ایستاده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.