وبینار ویژه سالروز ربوده شدن امام موسی صدر با حضور مهمانانی از چند کشور جهان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  وبینار ویژه چهل و دومین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش به همت رایزنی فرهنگی ایران در لبنان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این وبینار فردا سه‌شنبه، ۱۱ شهریورماه، ساعت ١٧:٣٠ به وقت تهران با عنوان «خاطراتی از امام وطن و انسان» برگزار می‌شود و فرهنگسرای بین‌الملل وابسته به شهرداری تهران و دفتر جنبش امل در تهران در برگزاری آن همکاری خواهند داشت.

حورا صدر، دختر امام موسی صدر، نیز در این نشست شرکت خواهد کرد و عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان و آیت‌الله شیخ محمد حاج ابوالقاسم دولابی و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ احمد مبلغی، از اعضای مجلس خبرگان رهبری، شرکت‌کنندگان ایرانی وبینار خواهند بود.

کاردینال عصام یوحنا درویش، سراسقف مسیحیان روم کاتولیک منطقه فرزل، زحله و بقاع در لبنان؛ قبلان قبلان، عضو شورای ریاست جنبش امل؛ محمود قماطی، از وزرای سابق لبنانی و حجت‌الاسلام شیخ خضر الکبش، رئیس جریان الإرتقاء، نیز از شخصیت‌های لبنانی شرکت‌کننده در نشست اعلام شده‌اند. سوزان خلیل نیز مجری وبینار «خاطراتی از امام وطن و انسان» خواهد بود و این برنامه در فضای زوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار