دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه منهدم و ۲۰۵ کیلوگرم تریاک از آن‌ها کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : مواد مخدر کشف شده از جنوب کشور به منظور توزیع در کرمانشاه بارگیری شده بود که با اشراف اطلاعاتی نیرو‌های پلیس قاچاقچیان زمین گیر شد.

 جاویدان گفت : در این رابطه چهار نفر دستگیر و یک کامیون کشنده و یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شده است.

او با بیان اینکه چرخه فعالیت این باند از طریق دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال رصد است، افزود: دیگر اعضای این باند هم به زودی شناسایی و دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه مقابله با حمل مواد مخدر در دو حوزه برخورد با عناصر اصلی و خُرده فروشان در دستور کار پلیس است، ادامه داد: در این رابطه از ابتدای امسال تا کنون ۱۷ باند قاچاق مواد مخدر در استان منهدم و یک تن و ۴۷۵ کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف شده است.

 جاویدان از دستگیری یک هزار و ۵۰۰ نفر از خُرده‌فروشان و افراد دخیل در حوزه توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه طی این مدت خبر داد.

کشف پنج تن داروی فاقد مجوز در کنگاور

علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف پنج تن داروی فاقد مجوز به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد، گفت : این میزان دارو قرار بود خارج از سیستم شبکه پخش دارو در استان توزیع شود.

او گفت : ماموران انتظامی کنگاور در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون که از تهران عازم کرمانشاه بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو پنج تن انواع دارو شامل قرص و شربت فاقد مجوز کشف شد، که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها هفت میلیارد ریال است.

جاویدان از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی او به دستگاه قضا برای صدور حکم خبر داد.

پلیس کرمانشاه استخدام می کند

رئیس مرکز گزینش انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس کرمانشاه در نظر دارد افراد واجد‌شرایط را از بین آقایان استخدام کند.

 شریف روانبخش افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کارودانش ثبت نام به عمل آورد.

او با اشاره به اختصاص سهمیه مورد نیاز استان، افزود: متولدین سال ۷۴ به بعد که دارای مدرک تحصیلی دیپلم و فوق‌دیپلم هستند می‌توانند برای استخدام نام‌نویسی کنند.

رئیس مرکز گزینش انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه علاقه‌مندان به جذب در نیروی انتظامی همچنین حداقل معدل دیپلم آن‌ها باید ۱۲ باشد، افزود: این افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر به مرکز گزینش انتظامی کرمانشاه واقع در شهرک فرهنگیان فاز ۲ ایستگاه اول مراجعه کنند.

این مقام انتظامی در پایان نداشتن مشکل نظام وظیفه را شرط اساسی برای ثبت‌نام افراد متقاضی اعلام کرد .

سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه مرگ عابر پیاده را رقم زد

رئیس پلیس راهور استان گفت: این سانحه رانندگی در محل پل مدافعان حرم به سمت شهرک امام (ره) میان سواری پراید با یک عابر پیاده رخ داد.

 فضل الله شیری با بیان اینکه در این سانحه عابر پیاده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، افزود: علت وقوع این حادثه مرگبار عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید اعلام شده است .

وقوع یک حادثه رانندگی در محور سنقروکلیایی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع یک حادثه رانندگی در محور سنقروکلیایی، یک نفر جان خود را از دست داد و ۴ نفر هم زخمی شدند.

محمد حیدری افزود: این حادثه رانندگی در محور روستای «پیرمحمد» بسمت «کیونانات» رخ داد که یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروز از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یکی از خانم‌های سرنشین که ۳۷ ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 حیدری گفت: همچنین راننده خودرو و ۳ نفر دیگر زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این حادثه را سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل و مهار خودرو اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.