مراسم بهره برداری از پلیس راه اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر در شهر حمیل برگزار شد.

پلیس راه اسلام‌آباد غرب - پل دختر افتتاح شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ چشمه‌خاور معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : زیربنای پلیس راه اسلام آبادغرب به پل دختر ۶۵۰ متر است که دارای ۶۰۰ متر ساختمان اداری بوده و با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال ساخته و تحویل پلیس راه داده شده است.

چشمه خاور گفت : ساخت این پلیس راه در محور اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه به پل‌دختر در استان لرستان با توجه به قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و همچنین مسیر عبور زائران عتبات عالیات اهمیت بسیاری داشت.

سلمانی جانشین فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ابتدا باید تشکر و تقدیر ویژه‌ای از مدیر و پرسنل محترم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته باشم که با تلاش‌های شبانه روزی و همکاری با پلیس راه توانسته اند آمار تصادفات در استان کرمانشاه را کاهش دهند.

حیدری فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: بالا بردن اقتدار پلیس در تامین و ایجاد آرامش در جامعه لازم است و این نماد اقتدار نیاز به ایجاد شرایطی دارد تا بتواند امنیت هموطنان را تامین کند.

او افزود: احداث ساختمان پلیس راه حمیل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبب استقرار امنیت در جاده‌ها و بالا بردن احساس امنیت و حضور به موقع پلیس راه در بین هموطنان خواهد شد.

حیدری گفت: راهداری با ساخت و نگهداری جاده‌ها و پلیس راه با تامین امنیت هموطنان و با تلاش‌های شبانه روز توانسته‌اند آمار تصادفات را کاهش دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.