سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت : شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه از نظر راه‌های روستایی شرایط مناسبی دارند .

بهبود راه‌های ارتباطی شهرستان های کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شعبانعلی خاوری سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت : شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه از نظر راه‌های روستایی شرایط مناسبی دارند و برنامه‌ریزی می‌شود که با انجام روکش آسفالت شاخص این راه‌های ارتباطی بهبود یابد.

او گفت : امروز بازدیدی از شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و شبکه‌های شریانی و راه‌های ارتباطی این مناطق داشتیم و با برنامه ریزی در راستای بهبود وضعیت موجود تلاش می‌کنیم.

او افزود: با توجه به وضعیت مناسب شبکه‌های شریانی باید توجه به روکش آسفالت راه‌های این مناطق معطوف شود که امید است خروجی این سفر باعث رضایتمندی به بهره برداران این محور‌ها باشد.

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: کار‌های کوتاه مدت شامل روکش آسفالت راه‌ها در دستور کار است و در حوزه‌های پایانه‌ها نیز اعتبار خوبی از سوی سازمان راهداری تخصیص یافته که شاهد توسعه محور‌ها و تعریض محور که در حوزه شرکت ساخت است با برنامه ریزی و تدارک برنامه هایی، عملیاتی می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.