معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز و فردا صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات و دامنه‌ها با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز و فردا ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و در ارتفاعات و دامنه‌ها با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

او افزود: بیشینه دما در شهر‌های غربی استان بین ۲۶ تا ۲۸ درجه و در شهر‌های مرکزی و شرقی بین ۲۸ تا ۳۰ درجه سلسیوس خواهد بود.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران روز‌های چهارشنبه و پنج‏ شنبه ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه به ویژه در ارتفاعات صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

اسدی افزود: بیشینه دما در شهر‌های غربی استان: بین ۲۸ تا ۳۰ درجه و در شهر‌های مرکزی و شرقی بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: مازندرانی‌ها روز جمعه ۱۴ شهریور شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری، از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد خواهند بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.