سردار ابوحمزه، مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان و جانباز دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان، دیشب پس از تحمل یک دوره بیماری  سرطان در سن  ۶۱ سالگی به دیدار حق شتافت. 

مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان کرمان، فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان کهکیلویه و بویراحمد، فرمانده منطقه مقاومت بسیج استان قروین از سوابق خدمتی جانباز مجاهد سردار ابوحمزه است. 

پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان

در پی عروج سردار رشید اسلام غلامعلی ابوحمزه، مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده اسبق سپاه ثارالله استان کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
انا لله و انا الیه راجعون

عروج آسمانی سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تاسف و تالم شد. بی‌شک مجاهدت‌های این جانباز سرافراز، ایثارگر مخلص و پاسدار ساده‌زیست و مومن انقلاب اسلامی که عمر خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و صیانت از میهن اسلامی سپری کرد، از جمله دوره همرزمی در سپاه ثارالله و یاری بخشی به مردم دیار کریمان، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات الصالحات آن سردار گرانقدر ثبت شده است.

این فقدان را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تسلیت عرض می کنیم.

در تجلیل از خدمات این مجاهد بزرگ، باید به خدا عرض کرد:" اللّٰهُمَّ إِنَّا لَانَعْلَمُ مِنْهم إِلّا خَیْراً وَ أَنْتَ أَعْلَمُ بِهم مِنَّا" خدایا! ما از آنان جز خوبی چیز دیگری نمی‌دانیم و (البته) تو به آن‌ها از ما داناتری؛ و این رسم مردان خدا است.

اینجانبان از خداوند متعال برای آن عزیز، رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و شهدای کربلا و برای بیت شریف ایشان صبر و اجر و برای آحاد همکاران و رهروان وی عزت، توفیق، سربلندی و ثبات قدم در طریق الی الله و پیش برندگی اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشان ایران را مسئلت می‌جوییم.

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان کرمان

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در پیامی درگذشت سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
ما أَصابَ مِنْ مُصیبَةٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ مَنْ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ (سوره تغابن)

خبر درگذشت برادر ارجمند و مخلص سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان که در طول زندگی خویش استقامت، استواری و پایداری را در لوح زرین زندگی خود نگاشته و همواره از سربازان مجاهدت مسیر ولایت بوده، واصل و موجب اندوه شد.

به یقین مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مومنانه و شجاعانه ایشان در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم الشان ایران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، ماندگار و مایه افتخار رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب بوده و منشور راهنما و الهام بخش نسل‌های امروز و فردای ایران عزیز قرار خواهد گرفت.

اینجانب عروج ملکوتی آن سردار رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، خانواده محترم و هم رزمانش تسلیت عرض می کنم و امید آن دارم که روح پر فتوح ایشان در نعیم مقیم و در جوار امام شهیدان و همرزمان شهیدش از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محشور باشد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
روحشون شاد
انسان بسیار عزیز و مخلصی بودند خدا رحمتشون کنه