به گفته دهقانی بیش از ۴۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ طی ۱۱ ماهه امسال در مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کرمان به ثبت رسیده است.

جواد دهقانی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان این مرکز به طور مستقیم پاسخگوی ۵۰ هزار تماس طی این مدت بودند، اظهارداشت: در بخش پیام‌های مردمی این سامانه نیز بیش از ۲هزارو ۳۰۰ پیام مردمی ثبت شده است.

وی در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها افزود: شکایات مربوط به راه ۹۴هزار مورد، شکایات امور مسافری حدود ۲۴ هزار شکایات مربوط به حوزه باری، بیش از ۹۶ هزار وشکایت ایمنی و حریم راه ۷۳۰ مورد بوده است.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه ۱۴۹ دستگاه دوربین ثبت تخلف در استان کرمان در حال فعالیت است، تصریح کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت شبانه‌روز در طول ایام طرح با بهره‌گیری از سامانه‌های تردد‌شماری و دوربین‌های نظارتی به اطلاع‌رسانی وضعیت راه‌ها به کاربران جاده‌ای از طریق سامانه‌های ۱۴۱، تلفن، سایت، اپلیکیشن و سامانه پیام کوتاه می‌پردازد.

دهقانی گفت: اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت ترافیکی بر اساس سامانه تردد‌شماری در محور‌های مورد درخواست کاربر، نمایش تصاویر دوربین‌های نظارتی برروی کریدور‌های منتهی به شهر کرمان، اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی از طریق تابلو‌های پیام متغیر در مقاطع مختلف مسیر، اطلاع‌رسانی مسیر‌های مسدود و محور‌های جایگزین، برحذر داشتن مردم از تردد در زمان بارش و یخبندان از اقدامات مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان است.

منبع: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.