طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال توسط جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد .

اجرای «طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از اجرای «طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» توسط جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

او با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت : با آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ابلاغ شیوه نامه‌های اجرای مراسم عزاداری از سوی ستاد ملی کرونا، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اجرای طرح نذر سلامت و استقرار اعضاء و امدادگران در محل‌های برگزاری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت بخشی به سلامت عزاداران حسینی می‌پردازد.

 معتمدی با اشاره به هدف از اجرای «طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» ادامه داد: به منظور کمک به رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی هیات‌ها و حسینیه‌های عزاداری محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، اجرای «طرح نذر سلامت» در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به پیوستن مردم به پویش نذر سلامت گفت: مردم عزیز استان جهت پیوستن به این پویش با اهداء مبالغ نقدی از طریق کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* می‌توانند یاریگر ما در اجرای این امر خداپسندانه و تامین بخشی از ملزومات بهداشتی برای افراد آسیب پذیر جامعه باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.