مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با شهردار کرمانشاه در راستای راه اندازی خانه‌های هلال دیدار کرد.

دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با شهردار کرمانشاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از همکاری نیرو‌های شهرداری در راه اندازی خانه‌های هلال با اشاره به اهمیت این موضوع گفت : در زلزله آبان ماه ۹۶ کرمانشاه شاهد نقش بسزای خانه‌های هلال در مجموعه روستا‌های کوییک بودیم که دهیار روستا با آموزش امداد و کمک‌های اولیه اقدامات لازم را انجام داده و در کاهش تلفات روستا نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

او گفت : در حوادث و سوانح مختلف اولین نفراتی که در منطقه حضور دارند افراد محلی هستند، با راه اندازی خانه‌های هلال این افراد، آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه را می بینند و در حوادث، ارزیاب و نماینده جمعیت هلال احمر در آن منطقه خواهند شد.

 طلوعی شهردار کرمانشاه ضمن استقبال از این موضوع خانه‌های هلال را راهی مناسب برای کاهش تلفات ناشی از حوادث عنوان کرد و گفت: هدف شهرداری و جمعیت هلال احمر خدمت به مردم است و در این راه شهرداری با تمام توان و امکانات خود با جمعیت هلال احمر استان همکاری خواهد کرد.

شهردار کرمانشاه با تشکر از عملکرد خوب و مثبت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در خدمت رسانی به مردم استان افزود: شهرداری کرمانشاه در تاسیس، هم افزایی و ارتقاء عملکرد خانه‌های هلال از هیچگونه همکاری دریغ نخواهد کرد.

او با پوشیدن لباس مقدس جمعیت هلال احمر به عضویت داوطلبانه این سازمان بشردوستانه درآمد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.