مدیرکل هلال احمر استان کرمانشاه گفت : خودروی ارتباطات تیپ ۱ با توجه به امکانات موجود، توانایی پوشش ارتباطی بی سیم مناطق حادثه و عملیات‌های امدادی را دارد .

پوشش ارتباطی بی سیم مناطق حادثه و عملیات‌های امدادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معتمدی مدیرکل هلال احمر استان کرمانشاه گفت : خودروی ارتباطات تیپ ۱ با توجه به امکانات موجود، توانایی پوشش ارتباطی بی سیم مناطق حادثه و عملیات‌های امدادی را دارد و می‌تواند به عنوان خودروی پیشرو در عملیات‌های امدادی پاسخگوی عوامل امدادی و جمع آوری اطلاعات اولیه باشد.

او گفت : با ایجاد قابلیت‌های رفاهی نصب شده در خودرو، به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت امدادی و مستمر در این خودرو حضور داشته باشند و برای ایجاد شبکه ارتباطی رادیوئی در منطقه حادثه دیده یک شبکه مجزا و خصوصی را فراهم کنند.

معتمدی افزود : سیستم برق کل خودرو و تجهیزات توسط باطری و اتصال به برق شهر یا استفاده از موتور برق قابل تامین و خودکفا بوده و تجهیزاتی از جمله بی سیم HF، تکرار کننده دیجیتال، بی سیم سیار خودرویی دیجیتال، مولتی شارژر، لب تاپ صنعتی، شارژر باطری، اینورتور ۲۲۰ به ۱۲، سیستم روشنایی داخلی، کولور خودرویی مجزای کابین، یخچال خودرویی، میز کار، موتور برق، تخت استراحت، دکل ۹ متری و کیف کمک‌های اولیه در آن طراحی و جا نمایی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.