حجت الاسلام چراغی پورگفت: تکیه سیار در آستانه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی در خیابان‌ها و محلات مختلف شهر ایلام راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این حرکت از روز گذشته آغاز شده است و تا دوازدهم ماه محرم ادامه خواهد داشت.

او افزود: در این اقدام تکیه سیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دو نوبت صبح و عصر با حرکت در خیابان و محلات مختلف شهر ایلام از طریق سیستم صوتی نصب شده به پخش نوحه خوانی و مرثیه سرایی می‌پردازد.

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و ایجاد محدودیت‌هایی در راستای برگزاری مراسم و محافل سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان، این تکیه سیار راه اندازی شده است.

ندای " لبیک یا حسین (ع) " در آسمان ایلام طنین انداز می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام همچنین از طنین انداز شدن فـریاد حماسی و نجات بخش " لبیک یا حسین (ع) " در آسمان شهر ایلام خبر داد.

او گفت: این آیین همزمان با سراسر کشور و در ساعت ٢١ شب عاشـورای حسینی (ع) (شنبه ٨ شهریور) بر بام منازل، ماذنه مساجد، تکایا و مصلی‌های سطح استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام چراغی پور از مردم ولایت مدار و عاشورایی استان ایلام برای شرکت در این آیین معنوی دعوت کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.